Sunday, June 12, 2016

RAWATAN PEMULIHAN DADAH DENGAN KAEDAH THIBBUN NABAWI

Kebelakangan ini, ramai ibu bapa menelefon saya bertanyakan ada tak kaedah pemulihan ketagihan dadah dengan cara perubatan Islam @ Komplimentari. Kebanyakan saya merawat masalah ketagihan dadah ni adalah 80% terdiri dari pelajar Sekolah. Paling mengejutkan saya adalah seorang pelajar berusia 10 tahun ketagih dadah sintetik iaitu pil kuda dan syabu. Masya Allah...

saya banyak membuat kajian kepada mereka yang mengambil dadah sintetik ini adalah untuk mencuba, untuk belajar, pengaruh rakan-rakan, menambah kekuatan, menghilangkan strees dan sebagainya. Akhirnya mereka tidak dapat mengawal pengambilan dan menjadi ketagihan. Ada juga yang menjadi halusinasi akibat mengambil dos yang berlebihan dan ada yang bertindak ganas sehingga memukul, merompak, membunuh ibu bapa sendiri kesan daripada pengambilan dadah sintetik ini.

Alhamdulillah, kebanyakan yang datang membuat rawatan pemulihan dadah ini beransur pulih dan ada juga terus berhenti dari mengambil dadah ini setelah beberapa sesi rawatan di lakukan. Setiap sesi rawatan ini ibu bapa hendaklah hadir sekali untuk memberi sokongan kepada anak-anaknya. Kaji selidik di buat kepada pelajar yang mengambil dadah sintetik ini adalah kerana masalah kepincangan rumahtangga, dan jiwa anak-anak menjadi kosong akibat ibu bapa yang mementingkan kerjaya.

untuk rawatan pemulihan dadah, anda boleh whatsapp @ call saya di talian:
017-2092307 Us. Aswat 

No comments:

Post a Comment