Saturday, December 12, 2015

RAWATAN PESAKIT TERKENA NASI KANGKANG

Astagfirullahalazim... 2Hari lepas saya didatangi oleh sebuah keluarga dari sebelah pantai Timur. Anak lelaki keluarga ini telah terkena Sihir Nasi Kangkang yang telah dilakukan oleh isterinya selama 10 tahun. Antara simptom2 yang terkena kepada pesakit ini dari seorang yang ceria kepada seorang yang dungu, bodoh, dan menurut sahaja kemahuan si isteri hingga tidak pulang ke rumah ibu dan bapanya selama 10 tahun berkahwin. Sihir Nasi Kangkang ini sememangnya popular di kalangan masyarakat kita untuk menjinakkan dan memperhambakan suami. Sihir ini dilakukan dengan cara makanan iaitu dengan nasi, @ masakan lain yang masih panas dan diletakkan ke lantai. Kemudian si isteri akan duduk mengangkang di atas makanan itu dengan tujuan wap-wap dari kemaluannya jatuh meresap ke dalam makanan tersebut.
Sihir ini sangat berkesan sewaktu isteri datang haid.
Nauzubillahhiminzalik...semoga Allah memberi hidayah kepada isterinya dan bertaubat Nasuha dan memohon maaf kepada suaminya..

rawatan dilakukan kepada pesakit dan pesakit dibekalkan dengan air yang telah dibacakan ayat-ayat syifa untuk dibuat mandi dan minum.

Untuk Rawatan hubungi:
Ustaz Aswat 017-2092307

2 comments:

  1. Slm.ustaz sy nk tnya jika seseorng lelaki ni begelar suami kpd adik sy ni.sy nk tnya ustaz adik ipar sy ni lbh pentingkan perempuan lain dri isterinye sendiri.smpai 1 thap suami adik ni naik tngan ke adik.perempuan tu xcri tpi suami adik yg mencari perempuan tu stiap mlm.isteri dia sendiri dia abaikan..

    ReplyDelete