Thursday, December 17, 2015

RAWATAN SIHIR TAFRIK (PEMISAH RUMAHTANGGA)

Tengahari tadi saya merawat kes Sihir Tafrik Pesakit dari Puchong. Dia menceritakan isterinya tidak mahu memandang wajahnya langsung dan perasaan benci kepada suaminya. Saya pon membacakan set Ruqyah kepada pesakit, simptom terjadi kpd pesakit terasa pening-pening, perasaan melayang dan hilang fokus. Selepas itu, saya membuat bekam kepada pesakit dan 6 titik bekam darahnya bertali semasa 2 round bekam dijalankan.
Apa itu Sihir Tafriq? Sihir
Tafriq ada banyak cabang selain memisah ikatan suami isteri. Sihir Tafriq juga digunakan untuk memisahkan ikatan persahabatan kawan karib dan lain-lain ikatan mungkin termasuk memecahbelah ikatan di antara adik beradik, ikatan saudara mara dan yang terdekat termasuk anak beranak. Mungkin anak dan ibunya atau ayahnya.
Sihir Tafriq digunakan terhadap seseorang itu supaya membenci, bermusuhan dan berkelahi walaupun perkara yang remeh. Tanda awal suami isteri yang terkena sihir tafriq yang diberitahu oleh Ustaz Sharhan iaitu bila masing-masing berada jauh akan terasa rindu sangat. Tetapi bila berada bersama, selalu bergaduh atas perkara yang remeh, cepat panas baran dan tak boleh tengok muka si suami atau si isteri.
saya memberi amalan kepada pesakit dan petua-petua merawat Sihir Tafrik ini. Amalkan Surah Al Baqarah ayat 102 di atas 170x sehari dengan Istiqomah.

Untuk rawatan Hubungi:
017-2092307 Muallij Aswat

No comments:

Post a Comment