Monday, May 30, 2016

JOM DAPATKAN SET BEKAM DAN PEN BEKAM EDISI TERHAD PEBERUM

Alhamdulillah....
 Semalam Pusat Rawatan PEBERUM Puncak Alam full booking dari jam 9.00 pagi hingga 9.00 malam.Rata-rata pesakit yang datang membuat rawatan seperti Bekam, Gurah, Urut, rawatan Sihir sempena musim cuti sekolah.
Pesakit yang datang membuat rawatan Terapi Bekam diberikan set bekam sendiri @ pen bekam sendiri mengikut Pakej rawatan yang disediakan dan yang paling menariknya set bekam dan pen bekam ini adalah jenama PEBERUM.
PEBERUM adalah Persatuan Pengamal Bekam Sunnah & Ruqyah Malaysia yang pertama mengamalkan konsep ini setelah mendapat feedback dari pesakit dan juga nasihat-nasihat dari Pakar Medic di dalam amalan keselamatan kepada pesakit sewaktu rawatan Terapi Bekam dilakukan.

^^JOM BEKAM SIHAT DENGAN SUNNAH^^
* Elak penyakit berjangkit
* Selamat
* Bersih
* Elak Penyakit Berjangkit
* Dapat Pahala Sunnah

Sabda Rasulullah S.A.W:
"Hendaklah kamu semua mengamalkan perawatan dengan berbekam di tengah-tengah tengkuk, kerana sesungguhnya perkara sedemikian merupakan ubat kepada 72 jenis penyakit"{riwayat Thabrani}
Datanglah beramai ramai ke Pusat rawatan kami untuk memiliki set bekam dan pen bekam edisi terhad sekarang di No.19A. Jln Astana A13/A, Pusat Niaga Astana Alam, 42300 Bandar puncak Alam, Selangor.

Temujanji Sekarang di Talian panas kami:-
017-2092307 Us. Aswat
013-4237292 Muallij Syafiq
017-6845026 Pn. Mimi

No comments:

Post a Comment