Wednesday, April 27, 2016

MERAWAT PESAKIT TERKENA SIHIR PUJA (PATUNG)

Assalamualaikum...
Pagi tadi saya berkesempatan merawat kes sihir puja (patung) kepada seorang pesakit yang datang ke pusat rawatan. Pesakit ini sudah menderita terkena sihir ini selama 7 tahun. Sesi rawatan dilakukan dengan menggunakan ayat-ayat suci Al Qurandan diakhiri dengan bacaan ayat-ayat pembatal sihir. Pesakit meracau racau dengan bahasa siam dan akhirnya pesakit memuntahkan segumpal rambut dan kuku. pesakit diberikan air yang telah dibacakan ayat-ayat Syifa dan dibekalkan air, garam untuk dibuat mandian.

Takrifan Sihir Puja (Patung)
- Tukang sihir akan menggunakan bahan-bahan yang didapati daripada tubuh mangsa seperti rambut, kuku dan sebagainya yang kemudian diikat pada patung. Patung ini akan dicucuk dengan jarum dan pada masa yang sama jampi mantera dibaca oleh tukang sihir tersebut dan akan menyebabkan mangsa mengalami kesakitan dan boleh membawa maut.

Amalan Benteng diri
1. Surah Al Fatihah 11x
2. Ayatul Qursi 11x
3. SurahAl Isra ayat 81 77x
4. Surah Yasin 1x
5.3 Qul 11x
Istiqomah dalam amalan...

Temujanji rawatan anda di:
017-2092307 Us. Aswat

1 comment:

  1. Assalamualaikum. saya mencari rawatan di sekitar Kelantan.sebelum ini saya ada terambil rokok dan makanan pemberian jiran, selepas itu saya terasa sakit dan banyak gangguan berlaku dibahagian dada,perut dan muka.

    Ini email saya : tubuhsatu@gmail.com

    ReplyDelete